Glovo Promo Kod Srpanj 2025
Iskoristi promo kod i uštedi na Glovo dostavi. Naruči hranu i namirnice uz popust. Saznajte sve o dostavi i najbolje promo kodove za Glovo.
Aktivni kuponi za Glovo
Glovo Besplatna Dostava
Ostvari besplatnu dostavu na prve 3 narudžbe u Glovo.
Glovo
Glovo je vodeća dostava hrane i namirnica u Hrvatskoj. Naša platforma omogućuje vam da naručite svoje omiljene jela i pića od lokalnih restorana i trgovina. S nama možete uštedjeti na svim narudžbama.
Kategorije
Prednosti
- ✓Dosta u cijeloj Hrvatskoj
- ✓Besplatna dostava
- ✓Besplatno otkazivanje
Često postavljana pitanja
Kako mogu iskoristiti Glovo promo kod?
Glovo promo kod možete iskoristiti na sljedeći način: 1) Otvorite Glovo aplikaciju, 2) Odaberite proizvode koje želite naručiti, 3) Prije plaćanja kliknite na 'Imam promo kod', 4) Unesite svoj promo kod u predviđeno polje, 5) Kliknite 'Primijeni' da aktivirate popust.
Koliko košta dostava na Glovo?
Cijena dostave na Glovo ovisi o nekoliko faktora: udaljenosti od trgovine/restorana do vaše lokacije, vremenskim uvjetima i trenutnoj potražnji. Osnovna cijena dostave počinje od 1.99€, a točan iznos vidjet ćete prije potvrde narudžbe. Prime članovi često imaju besplatnu dostavu na određene narudžbe.
Je li Glovo dostupan u mom gradu?
Glovo trenutno dostavlja u većim hrvatskim gradovima uključujući Zagreb, Split, Rijeku, Osijek, Zadar, Pulu, Dubrovnik i okolna područja. Dostupnost možete provjeriti unosom svoje adrese u Glovo aplikaciju ili na web stranici.
Kako mogu postati Glovo dostavljač?
Za postati Glovo dostavljač potrebno je: biti punoljetni, imati vlastiti bicikl/skuter/automobil, pametni telefon i važeće dokumente. Prijavu možete izvršiti na Glovo partneri stranici gdje ćete ispuniti obrazac i priložiti potrebne dokumente.
Što je Glovo Prime i kako funkcionira?
Glovo Prime je premium članstvo koje nudi brojne pogodnosti: besplatnu dostavu na narudžbe iznad određenog iznosa, ekskluzivne popuste i prioritetnu korisničku podršku. Članarina se plaća mjesečno ili godišnje, a često dolazi s probnim razdobljem za nove korisnike.
Kako mogu kontaktirati Glovo korisničku podršku?
Glovo korisničku podršku možete kontaktirati kroz nekoliko kanala: 1) Direktno kroz aplikaciju u sekciji 'Pomoć', 2) Putem chat opcije na web stranici, 3) Slanjem emaila na support@glovo.hr, 4) Kroz društvene mreže. Za hitne slučajeve vezane uz aktivnu narudžbu, najbolje je koristiti opciju u aplikaciji.
Što ako moja Glovo narudžba kasni ili nije ispravna?
U slučaju kašnjenja ili problema s narudžbom: 1) Pratite status dostave u aplikaciji, 2) Kontaktirajte dostavljača kroz chat u aplikaciji, 3) Ako problem perzistira, odmah kontaktirajte korisničku podršku kroz aplikaciju. Glovo nudi povrat novca ili kompenzaciju za značajna kašnjenja ili pogrešne narudžbe.
Koje načine plaćanja prihvaća Glovo?
Glovo prihvaća različite načine plaćanja: kreditne i debitne kartice (Visa, Mastercard, Maestro), plaćanje gotovinom pri dostavi, Google Pay i Apple Pay. Također možete spremiti podatke svoje kartice za brže buduće narudžbe.
Mogu li otkazati Glovo narudžbu?
Otkazivanje Glovo narudžbe moguće je samo u određenom vremenu nakon naručivanja. Ako restoran još nije počeo pripremati hranu ili trgovina nije započela s pripremom narudžbe, možete otkazati kroz aplikaciju. Nakon što narudžba uđe u pripremu, otkazivanje više nije moguće.
Koji je minimalni iznos za Glovo narudžbu?
Minimalni iznos za Glovo narudžbu varira ovisno o trgovini ili restoranu. Općenito se kreće između 5-10€, ali točan iznos vidjet ćete prije potvrde narudžbe. Prime članovi često imaju niži minimalni iznos narudžbe.